Hodnota nákupu: 219 Kč; počet položek v košíku: 1 ks [Zobrazit košík + objednat]

Obchodní podmínky

Nákupní řád e-shopu Národního vinařského centra, o.p.s.

Cena zboží.

Všechny ceny uvedené v nabídce internetového obchodu Národního vinařského centra, o.p.s. (dále jen NVC) jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

Daň z přidané hodnoty

Všechny ceny produktů na stránkách NVC jsou uvedeny včetně DPH.

Objednávka

Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu jak postupovat při nákupu. Po provedení objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte e-mailem narodni@vinarskecentrum.cz nebo telefonicky na tel. č. 519 352 072.
Upozornění: V případě osobního nákupu zboží v sídle NVC je Vaše objednávka považována za nezávaznou rezervaci zboží k nákupu v tomto obchodě, kterou Vám naším e-mailem nezávazně potvrdíme. Pokud nekoupíte toto rezervované zboží nejpozději do 5 dnů od zaslání informační zprávy o připraveném zboží k prodeji, budeme vycházet z toho, že o koupi rezervovaného zboží nemáte již zájem.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může do 5 dnů od přijetí objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí e-mailem narodni@vinarskecentrum.cz nebo telefonicky na tel. č. 519 352 072. Vždy je nutné znát informace o objednávce – datum odeslání a vaše identifikační údaje.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
• zboží se již nevyrábí nebo nedodává
• zboží je dlouhodobě nedostupné
• cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena
V případě, že tato situace nastane, Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.
Pokud jste již za zboží zaplatili (bankovním převodem) a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

Platba za zboží

Zboží je možné uhradit několika způsoby:
• Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně
• Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty
• Zálohová faktura - platba bankovním převodem z jakéhokoliv účtu na základě Zálohové faktury, kterou systém po provedení objednávky zašle na Váš kontaktní e-mail. Objednávka nebude vyřízena dříve, než bude platba připsána na náš účet

Doprava a prodej rezervovaného zboží

Zboží lze v současné době obdržet třemi způsoby:

• Osobní odběr (Valtice)
Tento způsob odběru zvolte, pokud si přejete objednané zboží odebrat na adrese Národního vinařského centra na zámku ve Valticích.
• Česká pošta - balík do ruky 99 Kč

Dodání do druhého dne po podání, dodání do domu či do firmy dle podmínek Č. pošty. Cena je paušálem za poštovné a balné do 30 kg. Pokud nebude možno objednávku z důvodu prostorového nebo hmotnostního poslat v jednom balíku, bude rozdělena do více balíků. V tomto případě si vyhrazujeme právo účtovat poštovné dle skutečného počtu balíků.


• Česká pošta - balík na poštu 99 Kč

Dodání do druhého dne od podání, dle podmínek Č. pošty. Doručení na vybrané pošty.

• TopTrans - 250 Kč

Spediční služba TopTrans - je nutno použít při zaslání vín.

Termín expedice zboží

Termín expedice zboží (odeslání nebo připravení pro osobní odběr) je obvykle 1-2 pracovní dny, nejpozději jeden pracovní týden.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

Vrácení zboží

Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ). Toto ustanovení se týká pouze zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobně v sídle NVC ve Valticích. Objednávka a rezervace zboží přes Internet není závazné povahy a uzavření smlouvy nastává nákupem zboží v provozovně.
Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.
Důležité upozornění! Aby bylo zboží přijato zpět a vrácena celá kupní cena, musí být splněny tyto podmínky:
• Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů
• Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
• Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání, jinak může být vráceno jen částečné finanční plnění
• V případě software a datových nosičů s obsahem autorského díla (např. film na DVD) nesmí být zboží vůbec otevřeno
• Zboží musí být vráceno na adresu provozovatele a to nejpozději 14 den počítaný od prvního dne následujícího od
převzetí zboží
Berte prosím na vědomí, že lhůta na vrácení zboží neznamená v žádném případě lhůtu na až 14 denní testování zboží, čímž by jistě nebyly splněny podmínky pro vrácení zboží, ale aby měl zákazník čas v klidu zásilku odeslat zpět, pokud to nemůže udělat ihned po převzetí.

Návod, jak postupovat při nákupu

1. Výběr zboží
Pro větší přehlednost je zboží rozděleno do skupin, které jsou uvedeny v levém sloupci ve stránce e-shopu. Skupinu, jejíž zboží Vás zajímá, si vyberete kliknutím na příslušný název v menu. Pokud jste již ve skupině zboží, která Vás zajímá, můžete si vybrat konkrétní zboží a vkládat do košíku.
2. Vložení zboží do košíku
Vybrané zboží vložíte do košíku stisknutím tlačítka Koupit. Po stisknutí tohoto tlačítka se Vám zobrazí v horní části nabídky hodnota nákupu a kliknutím na odkaz „zobrazit košík“ se Vám zobrazí Váš nákupní košík, ve kterém můžete mazat položky a realizovat dokončení či zrušení objednávky. Je Váš košík stále prázdný? Pozor, pro nakupování je nutné, aby Váš prohlížeč internetových stránek podporoval funkci cookies a tato funkce musí být povolena. Pokud je funkce zakázána, bude při pokusu o vložení zboží do košíku Váš košík stále prázdný. Používáte-li Microsoft Internet Explorer, proveďte následující nastavení: menu Nástroje > položka Možnosti Inetrnetu > záložka Osobní údaje > tlačítko Upřesnit > zapnout přepínač Přepsat automatickou správu > nastavit přepínač Vlastní soubory Cookie = Přijmout a Cizí soubory Cookie = Přijmout Pokud bude problém i nadále, napište na adresu narodni@vinarskecentrum.cz
3. Práce s košíkem
a) Zobrazení obsahu košíku
Obsah košíku můžete zobrazit kliknutím na ikonu „zobrazit košík“ v horním menu
b) Změna počtu kusů u položky
Vždy, když vkládáte zboží do košíku, tak jedním kliknutím na tlačítko Koupit vkládáte jeden kus vybraného zboží. Pokud požadujete více než 1ks vybraného zboží, můžete tak učinit opakovaným kliknutím na tlačítko. Jestliže jste opakovaným kliknutím objednali více zboží, než skutečně požadujete, v Nákupním košíku položku vymažte a opakujte nákup.
c) Odstranění položky z košíku
Položku odstraníte z košíku tak, že v pravém sloupci kliknete na červený křížek. Je možné hromadně vyprázdnit celý koš v předposledním řádku.
d) Objednání zboží
Pod košíkem se nachází tlačítko Objednat. Po stisknutí tohoto tlačítka se zobrazí objednávkový formulář, jehož vyplněním a odesláním ve čtyřech krocích objednáte vybrané zboží.
4. Objednání vybraného zboží
Pokud již máte v košíku všechno zboží které jste chtěli nakoupit, klikněte v Košíku na tlačítko Objednat, které se nachází pod seznamem zboží vloženého do košíku. Následně se zobrazí objednávkový formulář. Při vyplňování objednávkového formuláře postupujte krok po kroku - ušetříte si tak práci v případě chyb.
a) Krok 1 – Fakturační údaje
V kapitole vyplníte své fakturační údaje a adresu pro zaslání zboží.
b) Krok 2 – Způsob doručení
Vyberete způsob doručení zboží a způsob platby.
c) Krok 3 – Kontrola údajů
Zkontrolujte si pečlivě obsah Vaší objednávky v horní části formuláře. Nezapomeňte si prosím také zkontrolovat druh dopravy zboží, který jste si zvolili. Pokud něco nesouhlasí, vraťte se buď do košíku a proveďte změny, nebo ke kroku 1 Fakturační údaje kliknutím na odkaz Fakturační údaje v horním menu.
d) Krok – Dokončení objednávky
Objednávku definitivně odešlete stisknutím tlačítka Dokončení objednávky, které se nachází pod objednávkovým formulářem.
e) Potvrzení objednávky
Po odeslání objednávky byste od nás měli obdržet prostřednictvím e-mailu potvrzení Vaší objednávky. Ještě jednou si ji prosím zkontrolujte a v případě, že bude cokoliv nesouhlasit, se námi neprodleně spojte e-mailem narodni@vinarskecentrum.cz nebo telefonicky na tel. č. 519 352 072.
 

Reklamační řád

Záruční podmínky

NVC poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů. Záruka se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
• neodborným použitím
• mechanickým poškozením nebo opotřebením
• živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
• jinými vnějšími vlivy.

Místo uplatnění reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace sídlo NVC. V případě reklamací nás můžete kontaktovat:
Lenka Ryšková, samostatná asistentka (zásilkový obchod) tel./fax: (+420) 519 352 072, e-mail: asistent@vinarskecentrum.cz

Způsob uplatnění reklamace

Při reklamaci zboží, které nemá záruční list výrobce a bude zasláno do naší firmy, je nezbytně nutné uvést na zásilce:
• číslo faktury s prodejem reklamovaného zboží
• název reklamovaného zboží
• podrobný popis závady nebo důvod žádosti o reklamaci
Důležité: Pokud nebude balík se zbožím k reklamaci viditelně označen slovem REKLAMACE a číslem faktury s prodejem reklamovaného zboží, nemusí být převzat a může se odesílateli vrátit zpět.
Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je vždy nutno předložit:
• doklad o nákup zboží (faktura)
• popis závady nebo důvod zaslání zboží
Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní a nesmí být mechanicky poškozeno.

Doručení reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno, dopravu hradí NVC.

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.

Ve Valticích, 14.1.2013

[CNW:Counter]